Koude Dranken
Week van het Nederlandse Bier
Aangeboden door: Foodservice Denktank
donderdag, 30 juli 2020
Op 16 mei startte de achtste editie van de Week van het Nederlands Bier. Foodservice Denktank deed onderzoek onder 25 beslissers in het bar café segment.
De bijgevoegde whitepaper wordt je aangeboden door de Foodservice Denktank. De Foodservice Denktank is dé schakel tussen fabrikanten en beslissers uit de segmenten restaurants, cafetaria’s en bar/cafés en een initiatief van Marketing4Results en Sligro Food Group in samenwerking met Horecava. Wil jij als beslisser jouw mening geven voor de next step van fabrikanten? Meld je dan nu aan om lid te worden van de Foodservice Denktank. Wil jij als fabrikant weten hoe jouw doelgroep denkt? Kijk dan hier voor de mogelijkheden.
Aanmelden Foodservice Denktank
Word gratis lid van onze community en ontvang de Horecava nieuwsbrief met video’s, interviews en de laatste trends uit de horecabranche.