Planet Proof
Consumenten zijn - terecht - kritisch op wat zij eten en drinken en willen steeds meer terug zien van Planet Proof in een horecaconcept. Bedrijven, overeheden en individuen zien duurzaamheid nu als een wereldwijde verplichting. Geavanceerde technologieën, strengere rapportage en wetgeving maken dit hét moment voor milieuvriendelijke initiatieven, nieuwe of doorontwikkelde producten, services en processen. Op het TrendLAB kunnen bezoekers nieuwe plantaardige producten uitproberen, onder meer van zeewier. Maar ook het herwinnen van energie, waste beperking en het zichtbaar maken van CO2 impact zijn onderdeel van dit thema.
Value Creation
Van one size fits all, naar gepersonaliseerd. Van allemansvriend, naar ‘wow’ factor. Van grote grijze massa, naar onderscheidend vermogen. Wie is je doelgroep? Wie wil je zijn? Hoe staat de organisatie bekend? Waar sta je over 5 jaar? Hoe ga je om met al die nieuwe trends en ontwikkelingen? De hedendaagse gast geeft prioriteit aan voeding als het middelpunt van een evenwichtig leven. Wie niet kiest, verliest. Ervaar Value Creation en leer alles over wat werkelijk waarde toevoegt voor de doelgroepen, bijvoorbeeld waar het gaat om gepersonaliseerde non-alcoholische cocktails of traditionele lokale gerechten aangepast op het DNA van de gast.
Smart Places
Technologie gaat de komende jaren een essentiële bijdrage leveren aan de optimale klantervaring. SMART places ofwel slimme plekken, wordt vaak vertaald naar technologie maar gaat ook zeker over de slimme keuzes, business cases en (service) modellen. Door geavanceerde technologie te integreren, worden processen verbeterd, wordt energieverbruik geoptimaliseerd, het comfort verhoogd en het welzijn van de medewerkers en gasten verbeterd. Maak op het TrendLAB mee hoe Artificial Intelligence en robots een Smart Place kunnen creëren. Denk aan het integreren van een smart fridge of fast pay kassa in je concept.
People First
Ook in de toekomst blijven we de mens voorop zetten: People First. Leer over duurzame inzetbaarheid van mensen, story doing en slimme toepassingen als gamification voor betrokkenheid en onderscheidend vermogen.