logo
Waarom iedereen in de horeca moet werken
Waarom iedereen in de horeca moet werken
PersoneelHorecaInspiratie

Waarom iedereen in de horeca moet werken

Aangeboden door: Gastvrijheidscoach

Dus, ben jij op zoek naar meer passie, inspiratie, motivatie en plezier in je werk? Dan mag je de PIMP theatershow niet missen! Tijdens deze theatershow maakt Milo iets los in je hoofd waardoor de “winners in service” zoals attentheid en positieve aandacht geven geen kunstje blijft, maar onderdeel wordt van natuurlijk gedrag. Een leuke en leerzame avond voor en door professionals. Alles draait om klantvriendelijkheid, gastvrijheid en beleving!

Werken in de horeca is een sterke aanrader, niet alleen om bovengenoemde vaardigheden onder de knie te krijgen, maar ook om mensen beter te leren begrijpen. Wanneer je werkt in de horeca krijg je te maken met leuke, en minder leuke gasten. Deze mensen laten je inzien hoe het is om aan de andere kant van de tafel, de telefoon of het bed te staan.

Dus, ben jij op zoek naar meer passie, inspiratie, motivatie en plezier in je werk? Dan mag je de PIMP-theatershow niet missen! Tijdens deze theatershow maakt Milo iets los in je hoofd waardoor de “winners in service” zoals attentheid en positieve aandacht geven geen kunstje blijft, maar onderdeel wordt van natuurlijk gedrag. Een leuke en leerzame avond voor en door professionals. Alles draait om klantvriendelijkheid, gastvrijheid en beleving!

De PIMP-theatershow is niet alleen interessant voor mensen die werken in de horeca, maar ook voor mensen die bijvoorbeeld werken in de zorg, retail of het onderwijs. Deze show bezorgt je een prikkelende, vrolijke en inspirerende avond waarin heel beeldend de do’s en dont’s van de hospitality op de planken worden gebracht. Met pakkende voorbeelden, tips & tricks uit de rijke praktijk van hospitality trainer en vakman Milo Berlijn.

De PIMP-Theatershow voor Stichting voor Bo!

Speciaal voor Stichting voor Bo is op woensdag 8 februari 2023 de PIMP-theatershow in Theater de Speeldoos in Baarn. Een avond over gastvrijheid, blijheid en service. Over geven en nemen, maar vooral ook over positiviteit, geluk en zonneschijn. Bo heeft CLN2, een zeldzame ongeneeslijke stofwisselingsziekte, ook wel ‘kinderdementie’ genoemd. Met jouw hulp geven wij kindjes zoals Bo een zo mooi mogelijk leven en voor de toekomst hoop op genezing. Alle opbrengsten van deze avond gaan namelijk naar de Stichting voor Bo.

Wil je doneren aan de stichting Bo? Of meer informatie over de stichting en CLN2?
Kijk dan op
Stichting voor BO 


Wie is Milo?
 

Milo Berlijn (56) is de drijvende kracht achter TrainMark, een trainingsbureau in gastvrijheid, een serviceverlening voor horeca, zorg, overheid, onderwijs en dienstverleners. Hij gelooft in houdingen verbeteren van binnenuit, door eerst de bedrijfscultuur te leren kennen. Naast TrainMark is hij ook nog actief als jurylid van de verkiezing “leukste horecateam van NL”. Dit doet hij gezamenlijk met Patrick Treichl. Patrick is de oprichter van Gastvrijheidscoach, een horeca trainingsbedrijf met als pijlers hogere besteding, gastbeleving, kennis én werkplezier. Milo en Patrick zijn de twee bekendste gastvrijheid trainers in Nederland!

Entertainment en educatie komen samen in een verrassende theatershow die ons laat nadenken (en laat lachen) over ons gedrag ten opzichte van elkaar. Herkenbaar? Reken maar. Confronterend? Soms meer dan het publiek lief is. Maar deze indringende aanpak is wel de manier om bij uw medewerkers meer tot stand te brengen dan een leereffect.

Speciaal voor alle horecakanjers die dit bericht lezen biedt Milo nu een eenmalige korting aan van 10% op een kaartje voor de PIMP-theatershow. Lachen, gieren, brullen en inhoudelijk on spot. Een aanrader voor elk team die bezig is met beleving en gastvrijheid.

 

Gebruik kortingscode GVHC10 en reserveer nu uw tickets op
PIMP-theathershow

Licht uit, spot aan. Tijd om een mentaliteit te PIMP’en.

 

Logo gastvrijheidscoach, https://www.gastvrijheidscoach.nlhttps://www.gastvrijheidscoach.nl