logo

Royal Bliss: smaakrevolutie voor de horeca met een duurzame twist

Koude DrankenDuurzaamheidBeursnieuws

Royal Bliss: smaakrevolutie voor de horeca met een duurzame twist

Aangeboden door: Horecava

Met een nieuw assortiment betreedt Royal Bliss vol trots het podium van Horecava 2024. Als hét merk van Coca-Cola Nederland in het 'volwassen frisdrank' segment, brengt Royal Bliss een smaakvol portfolio met vertrouwde, maar tegelijkertijd rijke en verfijnde smaken die zowel puur als in een mix een unieke ervaring bieden.

Ontwikkeld door bartenders, onderscheidt Royal Bliss zich met zijn natuurlijke smaken en de botanische en fruitige twist die elke slok uniek maakt. Denk bijvoorbeeld aan de Signature Tonic Water met een vleugje yuzu en kardemom, of de Ginger Ale met een vleugje rozemarijn. De veelzijdigheid van Royal Bliss komt tot uiting in de mogelijkheid om het puur te drinken, maar ook om te schitteren in mocktails en cocktails. Dat is Royal Bliss - waar genot en veelzijdigheid samenkomen.

In 2024 komt er een vernieuwing binnen het portfolio van Coca-Cola Europacific Partners. Vanaf januari neemt Royal Bliss het stokje over van het vertrouwde merk Fïnley. En dat niet alleen: de verpakking krijgt een duurzame make-over met hervulbare flessen, zoals al voor de andere dranken van CCEP het geval was. Deze flessen kunnen tot wel 27 keer opnieuw worden gevuld. Tevens krijgt het assortiment een upgrade met een toevoeging van een Bitter Lemon en roze kleur voor de Pink Aromatic Berry.

Duurzaamheid staat hoog in het vaandel bij Coca-Cola in Nederland. Alle merken in de horeca zitten vanaf 2024 in een hervulbare fles die ruim 60% minder CO2-uitstoot veroorzaakt dan een eenmalige fles. Een extra stap in duurzaamheid is de verplaatsing van de productie naar de CO2-neutraal gecertificeerde Nederlandse Coca-Cola fabriek in Dongen, waar 85% van alle dranken voor de Nederlandse markt worden geproduceerd.

Praktisch gemak ontmoet creatieve vrijheid voor horecaprofessionals. De nieuwe flesjes passen namelijk naadloos in de rode Coca-Cola krat, waardoor het logistieke proces soepeler verloopt. Bovendien kunnen met één flesje drie verschillende serves worden gecreëerd: puur, mocktail en cocktail. Een win-win voor degenen die streven naar efficiëntie zonder in te leveren op kwaliteit.

En natuurlijk, Horecava. De plek waar deze innovatieve veranderingen tot leven komen. Horecaprofessionals krijgen de kans om persoonlijk de verfijnde smaken en veelzijdigheid van Royal Bliss te ervaren. De vernieuwde range is daar voor het eerst te proeven en te bewonderen. Royal Bliss, de nieuwe standaard in het 'volwassen frisdrank' segment.

>> Lees hier verder over Royal Bliss en een mooie winactie.