logo
Luuk Scholte benoemt tot Domain & Partnership Manager

Luuk Scholte benoemt tot Domain & Partnership Manager

Aangeboden door: Horecava

Na zeven edities leiding te hebben gegeven aan Horecava is Luuk Scholte door RAI Amsterdam benoemd tot Domain & Partnership Manager. Carlijn Groen, huidig Exhibition Manager van Horecava, neemt het stokje van Luuk Scholte over. 

Luuk Scholte is in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor het realiseren van succesvolle partnerships en samenwerkingsverbanden van RAI Amsterdam met organisatoren van internationale beurzen en evenementen. Onder zijn leiding heeft Horecava de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt en heeft hij een nieuwe impuls gegeven aan de positie van Horecava als hèt nationale event voor de wereld van buitenshuis eten, drinken en slapen. Scholte over zijn vertrek: ‘Ik heb de afgelopen jaren met veel plezier en passie Horecava mogen verbreden en de ontwikkelingen in de Nederlandse foodservice markt een plek gegeven op de beursvloer. Met een gerust hart neem ik afscheid wetende dat er een ijzersterk team klaar staat om ook de komende jaren Horecava als gezaghebbend vakevent verder invulling te geven’.

Groen nieuwe Food Group Director Horecava

Carlijn Groen neemt de rol van Luuk Scholte vanaf dit voorjaar over en wordt daarmee de nieuwe Food Group Director. Reeds acht jaar is Groen betrokken bij Horecava en heeft rollen vervuld in diverse disciplines zoals sales en product management. Groen over haar benoeming: ‘Ik kijk er naar uit om deze rol te vervullen. Naast de doorontwikkeling van het evenement zal ik mij richten op de toekomst waarin online, big data en verduurzaming belangrijke speerpunten zijn. Ik geloof in het ondersteunen van ondernemers bij een gezonde bedrijfsvoering en wil daarbij gedurende het hele jaar een verbindende factor zijn in onze markt, middels het faciliteren van ontmoetingen, inspiratie en educatie.’ Florentine Rijkmans, huidig Product Manager van Horecava, volgt Carlijn Groen op. De komende maanden blijft Luuk Scholte nog verbonden aan Horecava, naast het opstarten van zijn nieuwe functie.


Noot voor redacties (niet ter publicatie):
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marjolein de Haas-Hebink, Brand marketing manager van RAI Amsterdam. Bereikbaar via +31 (0)6 15 45 42 97 en e-mail op m.d.haas@rai.nl