Niet inspelen op vegan betekent klantverlies
Vegan groeit! Vooral de afgelopen jaren ziet het NVV (Nederlandse Vereniging voor Veganisme) het aantal veganisten in Nederland sterk toenemen. Waren dit er in 2014 nog 45.000, dan zien we dit in 2019 toenemen tot een geschatte 121.000. Ondanks dat dit slechts een kleine groep is (net iets minder dan 1% van de inwoners in Nederland) zien we ook het aanbod in veganistische alternatieven groeien zowel in retail als in out-of-home.
De bijgevoegde whitepaper wordt je aangeboden door de Foodservice Denktank. De Foodservice Denktank is dé schakel tussen fabrikanten en beslissers uit de segmenten restaurants, cafetaria’s en bar/cafés en een initiatief van Marketing4Results en Sligro Food Group in samenwerking met Horecava. Wil jij als beslisser jouw mening geven voor de next step van fabrikanten? Meld je dan nu aan om lid te worden van de Foodservice Denktank. Wil jij als fabrikant weten hoe jouw doelgroep denkt? Kijk dan hier voor de mogelijkheden.