logo

Kostenbesparing reden achter food waste

Kostenbesparing reden achter food waste

Aangeboden door: Foodservice Denktank

De tijden zijn door de introductie en verspreiding van het coronavirus onzekerder dan ooit. De foodservicemarkt is één van de zwaarst getroffen sectoren van de maatschappij als gevolg van de maatregelen die de overheid heeft móéten nemen. Wij vroegen beslissers uit de restaurant- en cafetariamarkt via de Foodservice Denktank naar hun vertrouwen in de toekomst.

De bijgevoegde whitepaper wordt je aangeboden door de Foodservice Denktank. De Foodservice Denktank is dé schakel tussen fabrikanten en beslissers uit de segmenten restaurants, cafetaria’s en bar/cafés en een initiatief van Marketing4Results en Sligro Food Group in samenwerking met Horecava. Wil jij als beslisser jouw mening geven voor de next step van fabrikanten? Meld je dan nu aan om lid te worden van de Foodservice Denktank. Wil jij als fabrikant weten hoe jouw doelgroep denkt? Kijk dan hier voor de mogelijkheden.

Download Whitepaper
Aanmelden Foodservice Denktank