logo
KHN Borrelpraat met de Cityguys

KHN Borrelpraat met de Cityguys

Aangeboden door: Horecava

De Cityguys in gesprek met Joachim de Looij, Bryce Steba, Michel Ordeman en Diego Buik over ondernemen en hun passie voor de horeca...

Bryce Steba (Atelier Brouwerij Thuisbasis), Joachim de Looij (BUNK Hotel), Diego Buik (Diego’s Burgers) en Michel Ordeman (Jopenbier) bij De Cityguys, een creatief collectief met een gedeelde hamburgerverslaving, grenzeloze ontdekkingsdrang en niet geheel onbelangrijk, een passie voor horeca en marketing, en deelden hun passie voor ondernemerschap.

Wat hebben zij voor jou in petto: Bryce is een circulaire chef bij zijn restaurant Atelier Thuisbasis, waar hij met bizarre experimenten foodwaste tegengaat – en het ook nog eens fantastisch laat smaken. BUNK werd afgelopen jaar uitgeroepen tot meest unieke hotel van Nederland.

In Amsterdam Noord openden ze hun tweede locatie, om vervolgens direct weer dicht te moeten. Wat betekende dit voor Joachim en zijn team? Alle kerken mochten open blijven, maar de Jopenkerk bleef gesloten. De Cityguys spraken met Michel Ordeman, Founder, CEO en Head of Church bij Jopen Bier over impact op en de ontwikkelingen binnen de biermarkt. En met Diego Buik spraken ze over de kracht van creativiteit. Bijna niemand was afgelopen jaar zo ondernemend als Diego. Van DIY-boxen tot pop-ups in hotels. Diego deed er van alles aan om zijn gasten te kunnen blijven bedienen. Welke verkoopkanalen blijven er volgens hem na corona bestaan? En hoe kijken deze heren vooruit? Wat verwachten ze van 2021? Je ziet het in KHN Borrelpraat!