logo
Keurmerken van belang bij inkoop producten

Keurmerken van belang bij inkoop producten

Aangeboden door: Foodservice Denktank

Het Fairtrade keurmerk komt in de horeca het meest voor bij de productgroepen koffie, thee en chocolade. Maar Fairtrade is niet het enige keurmerk dat gebruikt wordt door de deelnemende bedrijven. 76% van de restaurants en 52% van de cafetaria’s gebruikt keurmerken in zijn of haar bedrijf. Gemiddeld gebruikt een restaurant 2,4 keurmerken in het bedrijf.

De bijgevoegde whitepaper wordt je aangeboden door de Foodservice Denktank. De Foodservice Denktank is dé schakel tussen fabrikanten en beslissers uit de segmenten restaurants, cafetaria’s en bar/cafés en een initiatief van Marketing4Results en Sligro Food Group in samenwerking met Horecava. Wil jij als beslisser jouw mening geven voor de next step van fabrikanten? Meld je dan nu aan om lid te worden van de Foodservice Denktank. Wil jij als fabrikant weten hoe jouw doelgroep denkt? Kijk dan hier voor de mogelijkheden.

Download Whitepaper
Aanmelden Foodservice Denktank