logo
HTC Advies, Atir en Consumatics verder als Contrast
HorecaStart-ups en InnovatieOndernemerschap

HTC Advies, Atir en Consumatics verder als CONTRAST

Aangeboden door: HTC Advies

HTC Advies, Atir en Consumatics gaan vanaf 1 november a.s. verder als CONTRAST. Onder deze merknaam gaan de expertisegebieden Facility + Hospitality integraal samenwerken. De consultants van CONTRAST ontwerpen, optimaliseren en contracteren serviceconcepten. Voor alle plekken waar mensen werken, verblijven of ontmoeten.

Puck Wilbers, managing partner: ‘In CONTRAST brengen we vijfennegentig jaar advieservaring van drie gevestigde namen samen. Spannend, maar ook een geweldig mooie stap in onze bedrijfshistorie. Kenmerkend voor de nieuwe koers is dat we alles wat met foodservice, hospitality, facilitair advies, schoonmaakadvies en neuromarketing te maken heeft, verbinden in onze advisering. Met als voordeel dat we al onze opdrachtgevers een one-stop-shop kunnen bieden, van visie tot vaatwasser, voor grote organisaties en de horeca op de hoek van de straat.’

Frisse blik

Anna Casemier, managing partner: ‘Wij waren altijd al sterk in integrale concepten. Daarom is het heel vanzelfsprekend dat we nu de volgende stap zetten. Met onze frisse blik willen we verder grenzen verleggen onder de noemer one step ahead in service experience. Dat past bij een wereld die razendsnel verandert en vraagt om durf en creativiteit als je voorop wilt blijven lopen. Dat doen we met de kracht van diversiteit, CONTRAST dus.’

Datagedreven

Naast deze innovatieve insteek onderscheidt CONTRAST zich met datagedreven werken. Anna Casemier: ‘Zo beschikken wij over een omvangrijke database voor benchmarking van onder meer kwaliteit, beleving, verkoopprijzen, duurzaamheid en hygiëne. Deze feitelijke, analytische aanpak is een mooi contrast met onze grensverleggende creativiteit en gevoel voor hoe het anders kan.’

Samen ontwikkelen

Marieke Weerts, managing partner: ‘We hebben CONTRAST samen met de organisatie ontwikkeld. Begin 2022 zijn we begonnen met ontwerpsessies voor het nieuwe merk, gecombineerd met een engagementprogramma. We zijn ontzettend trots op wat er nu staat. We blijven met z'n allen doen waar we goed in zijn, maar wel integraal en met de focus op service experience. Dat zit de vernieuwing.’

Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje op www.contrastcompany.nl.