Horecavateam in beeld: Demi Ridder
Als Sales medewerker staat Demi dagelijks is contact met de klant. Samen met de andere sales collega’s maakt zij zich hard om (nieuwe) exposanten te vinden die hun producten en/of dienst op Horecava willen presenteren.
Waar ik het meest naar uitkijk? “Eigenlijk gewoon 1 februari. Het moment dat alles samenkomt en we alle resultaten van het harde werken terugzien. En dat we een moment hebben om elkaar weer even te zien natuurlijk” glundert Demi.
“Het uiteindelijke doel hiervan is natuurlijk deze belangen zo goed mogelijk samen te brengen. Dit is wel iets waar wij als Horecava heel sterk in zijn en waarom wij er ook vaak tussenuit springen.”
“Het is allemaal al zo’n lange tijd geleden. Het is gewoon fijn om 1 februari tijdens Horecava Limited een aantal exposanten weer even ‘in het echt’ te zien en spreken gaat Demi verder.
Daarna kijk ik vooral uit naar het organiseren van een ‘normale beurs’ waarbij we weer gaan opbouwen. Dus de branche en de beurs en dat we met zijn alle met een positieve blik vooruit kunnen kijken”! Dit is overigens niet de eerste editie die ik op mijn naam heb staan vertelt Demi. “Tweeënhalf jaar geleden sloot ik mij aan bij het Horecavateam en heb altijd gewerkt in de functie van sales consultant. Daarvoor heb ik ook binnen RAI Amsterdam gewerkt maar dan voor het team Mediasolutions”.
(Nieuwe) concepten
Voor komende editie staat Demi vooral in contact met exposanten en zorgt zij ervoor dat het virtuele evenement ‘Horecava Limited’ zo goed mogelijk met waardevolle partijen wordt gevuld. “Hierbij zorg ik ervoor dat de doelstellingen van alle partijen zo optimaal mogelijk behandeld worden en uiteindelijk goed tot hun recht komen tijdens het evenement. De grootste uitdaging daarbij is natuurlijk dat de online beurs die we momenteel aan het organiseren zijn voor ons grotendeels nieuw is, dit geldt overigens ook voor veel exposanten. Samen kijken we naar hoe we er het meest uit kunnen halen en dat iedere exposant tijdens Horecava Limited tot zijn recht komt.”
Bezig zijn met nieuwe concepten en de lijntjes hiervoor uitzetten is iets wat Demi graag doet. Ze kijkt met een zorgvuldige blik naar de verschillende mogelijkheden, om goed op de behoeften van zowel de exposant als de bezoeker in te kunnen spelen. “Het uiteindelijke doel hiervan is natuurlijk deze belangen zo goed mogelijk samen te brengen. Dit is wel iets waar wij als Horecava heel sterk in zijn en waarom wij er ook vaak tussenuit springen” vertelt Demi.
“We willen horecaondernemers inspireren, proberen te optimaliseren en zaken als delivery te stimuleren. Dus hoe kunnen we met zijn alle straks weer vooruit?”
De beurs
Horecava Limited is dan ook wel iets waar Demi ontzettend naar uitkijkt”. “Het moment dat alles samenkomt en we alle resultaten van het harde werken terugzien. En dat we een moment hebben om elkaar weer even te zien natuurlijk”. Volgens Demi brengt Horecava een bepaalde lading in de markt en biedt het zichtbaarheid. Exposanten en bezoekers willen graag hun momentje pakken in januari, nu februari. Daarom geloof ik er in dat we echt die traffic gaan hebben op 1 februari vult ze aan. “Iedereen is opzoek naar antwoorden. Hoe kan ik straks vooruit als mijn zaak weer open gaat en hoe gaan we alles straks weer opbouwen?”
Het organiseren van deze virtuele editie van Horecava heeft volgens Demi dan ook als doen om de branche samen weer op te bouwen. “We willen horecaondernemers inspireren, proberen te optimaliseren en zaken als delivery te stimuleren. Dus hoe kunnen we met zijn alle straks weer vooruit?”
Benieuwd naar de werkzaamheden van Demi haar collega’s binnen het salesteam? Lees dan het Artikel met Eva Hoekstra of Noortje Slootweg.