logo
High-end fastfood: vers en zelfgemaakt is key

High-end fastfood: vers en zelfgemaakt is key

Aangeboden door: Foodservice Denktank

De consument is steeds meer op zoek naar beleving en kwaliteit wanneer er buitenshuis wordt gegeten. Ook binnen het cafetariasegment kan men zich onderscheiden door middel van high-end fastfood – soms haute friture genoemd – met de bereiding van bijzondere hamburgers, hotdogs, speciale kroketten, luxe friet en over the top milkshakes en ijsco’s.

De bijgevoegde whitepaper wordt je aangeboden door de Foodservice Denktank. De Foodservice Denktank is dé schakel tussen fabrikanten en beslissers uit de segmenten restaurants, cafetaria’s en bar/cafés en een initiatief van Marketing4Results en Sligro Food Group in samenwerking met Horecava. Wil jij als beslisser jouw mening geven voor de next step van fabrikanten? Meld je dan nu aan om lid te worden van de Foodservice Denktank. Wil jij als fabrikant weten hoe jouw doelgroep denkt? Kijk dan hier voor de mogelijkheden.

Download Whitepaper
Aanmelden Foodservice Denktank