logo

Foodservice award gaat door

Aangeboden door: Horecava

De bekende Foodservice Awards gaan ook in 2021 weer door. In maar liefst 11 categorieën kan de consument stemmen op het Beste Foodservice bedrijf van Nederland.

Net zoals de afgelopen jaren vertegenwoordigd de Foodservice Award de stem van de consument. Zij bepalen ook dit jaar weer wie het Beste Foodservice bedrijf van Nederland is.

Vorig jaar mocht Brownies&DownieS de overall titel in ontvangst nemen tijdens Horecava 2020. Ook komende editie zal de bekendmaking zijn tijdens Horecava. De verkiezing is wel iets aangepast vanwege de impact van Corona op de branche. Hierdoor zijn de beoordelingscriteria aangepast op de huidige situatie en zo is de verkiezing relevanter dan ooit.

“Het winnen van de Foodservice Award heeft een enorme boost gegeven aan de naamsbekendheid van Brownies&downieS. Wij hebben echt gemerkt dat gasten het als keurmerk zien voor culinaire kwaliteit in combinatie met onze unieke gastvrijheidsbeleving.” Thijs Swinkels, oprichter Brownies&DownieS

Foodservice awards gaan door - Winnaard 2020 | Horecava

Winnaars Foodservice Awards 2020

Gratis inzicht over de prestaties

Helaas was er voor Brownies&DownieS maar een korte tijd om te genieten van het succes. Want de bezoekersaantallen in de horeca daalden namelijk hard. Gelukkig kunnen de meeste van onze favoriete horeca spots inmiddels weer open. Om die reden is deze verkiezing er nu ook om de horeca te ondersteunen.

Dit gebeurt door onder andere door gratis inzicht over de prestaties na deelname. Ook zijn er specifieke aspecten in het nieuwe normaal die extra aandacht vereisen zoals ‘hygiëne’, ‘klantvriendelijkheid’ en ‘sfeer’. Consumenten kunnen bij het uitbrengen van hun stem hier een oordeel over geven. Foodservice bedrijven leren vervolgens van deze beoordelingen en van die van hun concurrenten.

“De Foodservice Award is een ideale kans om te ontdekken wat gasten van ons vinden. We leren op deze manier hoe ze over ons denken op het gebied van onder andere prijs, kwaliteit, gastvrijheid en service. Dat zijn zaken waar we binnen onze Barns hard aan werken. Het winnen van de Foodservice Award in de categorie Koffie & Lunchrooms en uiteindelijk als beste van alle deelnemers te eindigen met de overall award is dé bevestiging dat we op de goede weg zijn”. – Wouter Staal, CEO Yogurt Barn

Wat heeft ‘Foodservice Award’ je te bieden?

    • Promotie en vergroting van naamsbekendheid van jouw foodservice bedrijf;
    • Inzicht in de behoeften van consumenten en prestaties van concurrenten: De ‘Foodservice Award’-verkiezingen levert een grote hoeveelheid aan informatie op en geven hiermee inzicht in de prestatie van jouw foodservice bedrijf. Deze informatie is verzameld in de brancherapportage. Ontdek je kansen én leer hoe jij op een efficiënte manier in kunt spelen op de marktontwikkelingen. Alle actieve deelnemers van de ‘Foodservice Award’ verkiezing ontvangen na de uitreiking een infographic met facts & figures over de verkiezing.
    • Als winnaar mag jouw foodservice bedrijf één jaar lang de titel ‘Foodservice Award 2021’ dragen.

Foodservice Awards categorieën

  • Bezorgen
  • Cafés / Restaurants
  • Fastservice
  • Hotels
  • Koffie & Lunchrooms
  • Leisure
  • Marktkramen
  • Pompstations
  • Snackbars
  • Speciaalzaken
  • To Go

 Planning van de Foodservice Award

  • START STEMPERIODE
     24 september 2020
  • EINDE STEMPERIODE
     19 november 2020
  • BEKENDMAKING GENOMINEERDEN
     3 december 2020
  • BEKENDMAKING (CATEGORIE)WINNAARS
     12 januari 2021 @Horecava

Start nu jouw promotie campagne

Actief stemmen werven kan door een goede promotiecampagne. Deel de banner op je website of via een mailing, plaats een QR code naar je persoonlijke stempagina, op flyers of de kassabon. Ook maken consumenten  door te stemmen kans op mooie prijzen zoals Rituals Pakketten, Sonos Speakerset, Weekentrip XL en cadeaukaarten.