logo
De sterke merken van Unilever

De sterke merken van Unilever

Aangeboden door: Xandrion

In 2005 startte Xandrion een samenwerking met Unilever Out of Home (OOH). Waar het begon met unieke inkoopcondities op OLA...

In 2005 startte Xandrion een samenwerking met Unilever Out of Home (OOH). Waar het begon met unieke inkoopcondities op OLA ijs, omvat het raamcontract inmiddels meerdere sterke consumentenmerken uit het portfolio van Unilever OOH, namelijk: OLA (waaronder Magnum en Ben & Jerry’s), Lipton Ice Tea, Cup-a-Soup, Calvé pindakaasrepen, De Vegetarische Slager en Graze.

Over Unilever

Unilever is wereldwijd toonaangevend in fast-moving consumer goods. Zij verkopen circa 400 merken in ruim 190 landen. Iedere dag gebruiken 2,5 miljard mensen een product van Unilever. Dankzij onze inkoopsamenwerking met Unilever OOH profiteren Xandrion deelnemers van unieke condities op de merken: OLA, Lipton Ice Tea, Cup-a-Soup, Calvé pindakaasrepen, De Vegetarische Slager en Graze.

Inmiddels besparen bijna 600 Xandrion deelnemers op de inkoop van deze sterke consumentenmerken.

Unilever OLA & Lipton trends van 2021

Zowel Lipton Ice Tea als OLA zijn volledig ingespeeld op grote trends van nu binnen Horeca. Lees er alles over in dit bericht.

Lift mee op de sterke merken van Unilever OOH en profiteer van de scherpe condities

Wij gaan graag met u in gesprek om te bekijken welke inkoopkansen en besparingsmogelijkheden Xandrion u op dit gebied kan bieden. Neem gerust contact met ons op voor een (digitaal) kennismakingsgesprek: T. 0318-421655 of info@xandrion.nl.