Boost je business met de Summer Specials van Chocomel
Afgelopen winter introduceerde Chocomel (FrieslandCampina) hun nieuwe horeca-concept, Chocomel voor Professionals. Nu geeft de fabrikant er een zomerse draai aan, speciaal gericht op het terrasseizoen: Chocomel Summer Specials. Dominic Bennis, F&B en Retail Manager van Avonturenpark Hellendoorn, gelooft in de verrassende koude Chocomel-recepten en gaat er deze zomer mee werken.
Chocomel Summer Specials
Na de succesvolle lancering van Chocomel voor Professionals een half jaar geleden, ligt de focus van het chocoladedrankenmerk nu op de zomer. ‘Koude Chocomel biedt dezelfde heerlijke smaak en ultieme verwenmoment als de warme variant’, aldus Tim Huges, Marketeer bij Chocomel. ‘Daarom introduceren we deze zomer verschillende Chocomel Summer Specials. Hiermee spelen we in op de veranderende horecamarkt, waarin beleving steeds belangrijker wordt, en hebben we een aantal geweldige koude variaties voor volwassenen ontwikkeld. Denk aan bijvoorbeeld de Iced Chocolate Coffee, Kokos Special (met en zonder Malibu), Aardbei Special, Chocolate Matcha. Smaken die perfect combineren met koude chocolade!’
Concept
Bryan Hilders, Key Account Manager Horeca bij FrieslandCampina: ‘We willen horecaondernemers ondersteunen om samen te groeien en Chocomel ook in de zomer een volwassen positionering te geven. Chocomel voor Professionals is een concept dat namelijk het hele jaar door relevant is. De koude Specials zijn een perfecte aanvulling voor de menukaarten in de horeca, vooral op het terras, waar ze de ideale verfrissing bieden tijdens warme dagen. Of je nu een lunchroom, restaurant, grand café, of recreatiepark hebt, deze Chocomel Summer Specials gaan zowel de gastbeleving verbeteren als je omzet boosten.’
Avonturenpark Hellendoorn
Dominic, F&B en Retail Manager, van Avonturenpark Hellendoorn is enthousiast over het plan en de Summer Specials van Chocomel. ‘Het samen bouwen aan de categorie Chocolade maakt het voor de horeca professional bijzonder interessant. Ik geloof erin dat het loskoppelen van deze categorie van koffie en thee een nieuwe dimensie aan mijn menukaart geeft. Al helemaal met de koude variaties op Chocomel die niet passend zijn bij koffie en thee.’
