‘Boost je business met Chocomel voor Professionals’
Eigenaar Jan Willem Bloem van De Walhoorn in Otterlo maakt gebruik van ‘Chocomel voor Professionals’ van FrieslandCampina. De fabrikant heeft ambitieuze plannen met dit initiatief, met als doel om samen met ondernemers de categorie Chocolade te bouwen met een eigen plek op de kaart.
“De Waldhoorn is al 200 jaar een familiebedrijf,” vertelt Jan Willem Bloem. “Tijdens het seizoen verwelkomen we tussen de 500 en 1000 gasten per dag. We bevinden ons op een aantrekkelijke locatie, dicht bij de ingang van Nationaal Park De Hoge Veluwe en het Kröller-Müller Museum, met veel wandel- en fietspaden en vakantieparken in de nabijheid.”
Beleving creëren
FrieslandCampina heeft ‘Chocomel voor Professionals’ geïntroduceerd, en De Waldhoorn maakt hier gebruik van. Bryan Hilders, Key Account Manager Horeca bij FrieslandCampina, legt uit: “Met de toenemende focus op beleving in de horecamarkt sluit Chocomel naadloos aan bij deze trend. We hebben gekeken naar manieren om horecaondernemers te ondersteunen, zodat we samen kunnen groeien en Chocomel een volwassen positionering kunnen geven die voldoet aan de groeiende vraag naar beleving.”
Concept
Hilders benadrukt dat iedere ondernemer met ‘Chocomel voor Professionals’ uit de voeten kan. “We hebben hoogwaardige POS-materialen ontwikkeld die aansluiten bij de gastbeleving in de horeca. Met Chocomel Specials, stijlvolle mokken en glaswerk, en uitstekend POS-materiaal bouwen we samen de categorie Chocolade en zorgen we dat Chocomel voor Professionals voldoet aan de huidige horecatrends.”