logo

Bidfood: Na bitter komt zoet

Aangeboden door: Horecava

Na bitter komt zoet. Dat is een fijn vooruitzicht. Maar op dat zoet, wil je nú al op voorbereid zijn. Wanneer het startschot voor de horeca precies gegeven gaat worden weten we niet. Wat we wel weten is dat dit het begin zal zijn van een nieuwe tijd. Nieuwe tijden vragen om een nieuwe aanpak. Om nieuwe middelen, nieuwe methoden en een nieuwe koers. Een goede mise-en-place nu, is essentieel om ook straks weer sterk op de kaart te staan. Op de níeuwe kaart. Tijd om aan te pakken dus! Middels deze sessie stomen we je klaar. Want een ding is zeker, als het moment er is moet je er klaar voor zijn.

Na bitter komt zoet. Dat is een fijn vooruitzicht. Maar op dat zoet, wil je nú al op voorbereid zijn. Wanneer het startschot voor de horeca precies gegeven gaat worden weten we niet. Wat we wel weten is dat dit het begin zal zijn van een nieuwe tijd. Nieuwe tijden vragen om een nieuwe aanpak. Om nieuwe middelen, nieuwe methoden en een nieuwe koers. Een goede mise-en-place nu, is essentieel om ook straks weer sterk op de kaart te staan. Op de níeuwe kaart. Tijd om aan te pakken dus! Middels deze sessie stomen we je klaar. Want een ding is zeker, als het moment er is moet je er klaar voor zijn.

Kijk nu naar de video, gemaakt in partnership met Bidfood. Of klik hier voor meer informatie en het contactformulier.