logo

Bekendmaking #hartvoordehoreca tribute

Start-ups en InnovatieBeursnieuwsSocial Media

Bekendmaking #hartvoordehoreca tribute

Aangeboden door: Horecava

Bijna 100 initiatieven kregen we binnen voor de #hartvoodehoreca actie. Allemaal goede, creatieve, bijzondere en mooie initiatieven door en voor de branche. De 19 koppige vakjury heeft maar liefst 12 initiatieven genomineerd voor de #hartvoordehoreca tribute. Wie dit zijn wordt bekend gemaakt tijdens Horecava Limited op 1 februari.

De #hartvoordehoreca actie is door Horecava vanaf de eerste (horeca) lockdown in het leven heeft geroepen. Hierbij zetten we onze online kanalen in om goede, creatieve, bijzondere en mooie initiatieven die tijdens de Corona-maatregelen zijn ontstaan, een groter bereik te geven. Het criterium was wel dat het initiatief de branche moe(s)t helpen in deze zware tijden. We schreven artikelen voor op onze website, zetten bijna alle initiatieven belangeloos op onze social media kanalen en gaven er aandacht aan in onze nieuwsbrief Scoops.

“Door de diversiteit van alle inzendingen was het lastig een keuze te maken.”

De vakkundige jury die zich normaal over de inzendingen van de Horecava Innovation Awards buigt, heeft uit alle inzendingen 12 genomineerden geselecteerd. Door de diversiteit van alle inzendingen was het lastig een keuze te maken. Van reserveringsapps tot gratis bezorgfietsen en van gratis social media ondersteuning tot opleidingsplatform.

Horecava - #hartvoordehoreca tribute

Deelname was voor iedereen mogelijk. Of je nu een  Horecavapartner of bezoeker bent, of zelf helemaal nog nooit op Horecava bent geweest; het maakte niet uit.

Wil je weten welke initiatieven genomineerd zijn voor de #hartvoordehoreca tribute? Dan moet je zeker op 1 februari kijken naar de opening van Horecava Limited.

Bekijk alle #hartvoordehoreca inzendingen