logo
Hospitality NXT Symposium

Hospitality NXT Symposium

Partners van het Hospitality NXT Symposium

The Office = The Place to Be(long)!

Sinds 2011 gaan babyboomers massaal met pensioen, terwijl de instroom van de jongste generaties beperkt is. Het resultaat: toenemende arbeidskrapte. De nieuwste toetreders hebben een andere kijk op werken dan de babyboomer. Ze zoeken persoonlijke groei, willen positieve impact maken op mens en milieu en een échte verbinding met wat ze doen. Dit maakt de cultuur en identiteit van een organisatie bepalend voor de keuze van deze young professionals. Werken doen ze overal (thuis, onderweg of op vakantie), maar ontmoeten, brainstormen en samenwerken doen ze op kantoor.

Kortom, young professionals zijn op zoek naar een onderscheidend, bijzonder kantoor met een sterk verhaal. Inrichting van hergebruikte materialen en (een) High Street horeca concept(en). Dat alles in lijn met de purpose van de organisatie en versterkt door storytelling en storydoing. 

In samenwerking met CONTRAST Facility + Hospitality organiseren we op donderdag 16 januari 2025 het Hospitality NXT Symposium. Beslissers en experts uit de facilitaire sector en vastgoed komen samen om te ontdekken hoe duurzame en onderscheidende kantoorconcepten waarde creëren voor de werkomgeving van de toekomst. Hier krijgen Value Creation, Planet Proof kantoor inrichting en High street @ the office een concrete doorvertaling naar de werkomgeving. Dit symposium is net als de werkomgeving van de toekomst: een plek die sociale interactie en creativiteit stimuleert. Je hebt zin om daar te zijn! The Place to Be! 

Ik reserveer mijn spot voor het Hospitality NXT Symposium

Programma

Kennisdeling en inspiratie staan centraal. Om de facilitair professional te prikkelen en te stimuleren, bestaat het Hospitality NXT Symposium uit een dynamisch programma:

Datum: donderdag 16 januari 2025
Locatie: RAI Amsterdam, Theater / Hal 3 – Entree K

08.30 - 09.00     Ontvangst
09.00 - 11.15     Start symposium

  • "Succesvol falen doe je door stil te staan" door Niels Thijssen
  • Start-up pitches
  • "Het kantoor is altijd in beweging: een toekomstbestendige werkomgeving" door Patrick Nijssen
  • "De kunst van inspirerende ruimtes" door Thomas Zwart

Vanaf 11.15     Netwerken en Trend Walk & Talk over het TrendLAB

Programma PersoneelSymposium

Wat leer je tijdens dit symposium?

“Succesvol falen doe je door stil te staan”

Winnen staat voor succes, verlies staat voor falen. Welkom in de wereld van topsport. Niels Thijssen neemt je aan de hand van eigen authentieke voorbeelden mee in zijn unieke kijk op ontwikkeling van leiderschap, teams en organisaties. Hoe creëren we als leiders, teams en organisaties een plek waar mensen bij willen horen? En starten we daarbij vaak genoeg op de juíste plek; waar mensen zich thuis voelen? Niels kwam zelf op de positie waar hij altijd van droomde en werd juist daar zichzelf (kots)beu. Hij neemt je mee in wat hij deed om wezenlijk te veranderen en de impact daarvan op zijn omgeving, leiderschap en kijk op organisatie identiteit.

"Het kantoor is altijd in beweging: een toekomstbestendige werkomgeving"

Het kantoor is nooit af. Organisaties veranderen. Klanten veranderen. Mensen veranderen. Hoe zorg je voor de meest productieve en fijne werkomgeving, in een wereld die constant verandert? Circulaire principes bieden perspectief: we maken van circulariteit en flexibiliteit de nieuwe norm!

“De Kunst van Inspirerende Ruimtes” 

Thomas neemt je mee in het creëren van de juiste mix van de ingrediënten voor de ontwikkeling van werkplekken. Het onverwachte creëren om te inspireren en te verbinden.

Sprekers Hospitality NXT

Niels Thijssen

Niels Thijssen is topsportcoach

Na 15 jaar als hockeycoach, waarvan de laatste vijf bij de Red Panthers, besloot Niels Thijssen in 2020 te stoppen. Juist toen hij zijn droom had bereikt, wist hij zeker dat hij wilde veranderen. Met zijn achtergrond in organisatiewetenschappen werd hij ondernemer en coach in de topsport, en behaalde nationale en Europese titels in Nederland en België.

Patrick Nijssen

Patrick Nijssen is verantwoordelijk voor NORNORM in de Benelux

NORNORM is de revolutionaire circulaire en flexibele abonnementsservice voor het kantoor van de toekomst. Sinds de lancering in 2021 werken al meer dan 1000 organisaties, zoals Miro, Volvo en The Good Roll, in kantoren ingericht door NORNORM. 

Thomas Zwart

Thomas Zwart werkt voor Enter Workspace

Thomas houdt zich bezig met het creëren van plaatsen waar mensen graag komen en blijven komen om nieuwe ideeën te creëren, strategieën te ontwikkelen, verbinding te maken met andere mensen en bedrijven te ontwikkelen. 

Voor wie is het Hospitality NXT Symposium?

De bezoekers van het symposium bestaan uit:

  • Facility Managers;
  • Asset Managers;
  • Hospitality Managers;
  • Contract Managers;
  • Workplace Managers.

Kortom: iedereen die zich bezig houdt met foodservice en hospitality binnen de gebouwde omgeving. Van visie tot vaatwasser.

Ben jij erbij?

Val jij binnen de doelgroep en wil jij samenkomen met vooraanstaande spelers uit de facility en hospitality? Via aangesloten partners zijn er gratis uitnodigingen te verkrijgen. Overig geïnteresseerden betalen voor een ticket € 495,-.

Geen contact met partners en behoor je tot de doelgroep? Klik op onderstaande button en deel met ons je naam, functie en de organisatie waar je werkzaam bent. Wij beoordelen je aanmelding en zodra de registratie geopend is ontvang je van ons een code. Tot donderdag 16 januari 2025 tijdens Horecava in RAI Amsterdam!

Ik reserveer mijn spot voor het Hospitality NXT Symposium

Tim van Tiel
Tim van Tiel
Senior Sales Consultant

 

Partner worden?

Sluit jouw bedrijf of instelling aan bij de inhoud van het Hospitality NXT? Word dan partner! Tijdens dit inhoudelijke evenement kom je in contact met jouw doelgroep, zijn er volop mogelijkheden om te netwerken, ben je zichtbaar in alle communicatie over het evenement en krijg je de mogelijkheid om bezoekers na Horecava een exclusieve beursaanbieding te doen.

Interesse om partner te worden van Hospitality NXT? Bekijk de brochure, neem contact op met onze Sales Consultant Tim of stuur ons een mail.

➡️ Bekijk de brochure

➡️ Stuur ons een mail