Veelgestelde vragen over het registreren voor Horecava
Vragen over
Wat zijn de kosten voor het bezoeken van Horecava?
Heb je geen uitnodiging dan is het mogelijk om een ticket te kopen via de website. Kosten hiervoor zijn € 55,00 (excl. BTW).
Ik heb geen e-mail met een kortingscode ontvangen. Waar kan ik deze aanvragen?
Dit kan verschillende redenen hebben. Wij sturen uitsluitend uitnodigingen naar bezoekers die afgelopen jaren de beurs bezocht hebben en van wie het e-mailadres bij ons bekend is via bijvoorbeeld de nieuwsbrief. Zou jouw e-mailadres bij ons bekend moeten zijn? Dan kan het zijn dat je e-mailadres nog niet met de mailing is meegegaan.
Mocht er een vermoeden zijn de e-mail wel ontvangen had moeten zijn en is deze toch niet aangekomen, dan kan dat gecontroleerd worden. Als op onderstaande link geklikt wordt, dan kan de e-mail met de codes die eerder verzonden zijn, opnieuw worden verstuurd.
Indien het e-mailadres niet op de verzendlijst staat en er dus niet eerder al een e-mail is verzonden, wordt daar ook bericht van verstuurd.
Vergeet ook niet om altijd even het spamfilter te checken.
Ik heb al een entreekaart (met 50% korting) gekocht en krijg alsnog een registratiecode voor een gratis bezoek. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Helaas is het niet mogelijk om restitutie te verlenen.
Ik ben student, waar kan ik mij gratis registreren?
Neem contact op met de school. Zij weten of er toegang voor studenten is geregeld en hoe die verkregen kan worden.
Ik ben pers, waar kan ik mij gratis registreren?
De pers die bekend is bij Horecava krijgt een persoonlijke uitnodiging.
Voor meer informatie zie de accreditatie of neem contact op met Mineke Vrijenhoek.
Ik wil Horecava bezoeken hoe werkt dat?
Horecava richt zich op eindbeslissers binnen de horeca, fastservice, catering, logies en leisure. Wanneer je behoort tot deze doelgroep kun je op uitnodiging het evenement bezoeken. Met een registratiecode vanuit Horecava en/of exposant van Horecava kun je je via de registratiemodule aanmelden en is het bezoek aan Horecava kosteloos.
Wanneer je geen persoonlijke uitnodiging hebt ontvangen maar het evenement wel wil bezoeken is er de mogelijkheid om een toegangsticket te kopen via de website. Kosten voor een ticket zijn € 55,00 (excl. BTW).
Ik verwacht een uitnodiging, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Ik behoor tot de doelgroep en wil een gratis code aanvragen. Hoe doe ik dat?
Hoe kan ik me registreren voor een bezoek aan Horecava?
Registreren voor Horecava 2025 is op dit moment nog niet mogelijk.
Ik krijg een foutmelding tijdens het registratieproces. Waar kan ik nu terecht?
Bij problemen of vragen over het bestellen van entreekaarten raden wij aan de veelgestelde vragen goed door te lezen. Geeft dit geen antwoord op de vraag dan kan er contact opgenomen worden via registration@rai.nl. Vanwege drukte kan het voorkomen dat er wat langer dan gebruikelijk op een reactie gewacht moet worden.
Ik heb mij geregistreerd maar ik heb geen ticket ontvangen. Wat kan ik nu doen?
Check altijd eerst of de bevestigingsmailing wellicht is die in de spambox terecht gekomen. Is dat niet het geval, dan kan de registratiehelpdesk deze opnieuw toesturen. Neem dan contact op per e-mail registration@rai.nl.
Het registratiesysteem zegt dat mijn e-mailadres al geregistreerd is. Wat nu?
Het is mogelijk dat er al eerder met dit emailadres is getracht te registreren. Stuur in dit geval een e-mail naar registration@rai.nl. Zij zullen het e-mailadres vrijgeven zodat er opnieuw geregistreerd kan worden.
Kan ik meerdere collega's tegelijk registreren?
Nee, dat is niet mogelijk. Bezoekers moeten zich individueel registreren met zijn/haar persoonlijke e-mailadres.
Hoe ontvang ik een kortingscode voor mijn collega?
Ik heb 1 gratis registratiecode gekregen, kan ik er meer ontvangen?
Ik heb een uitnodiging ontvangen maar ben zelf verhinderd, kan ik mijn uitnodiging doorgeven aan mijn collega?
Nee, dat kan niet. De gestuurde uitnodiging is persoonlijk en staat op naam van de ontvanger.
Ik kan toch niet aanwezig zijn tijdens de Horecava, terwijl ik mij al wel geregistreerd heb. Kan ik mijn gratis registratiecode weggeven?
Nee, dat is niet mogelijk. Als er eenmaal geregistreerd is met de persoonlijke code staat het ticket op naam en is het niet overdraagbaar. Bij de ingang wordt gecontroleerd op geldige legitimatie.
Tot wanneer kan ik mij registreren voor Horecava als bezoeker?
Je kunt je registreren tot en met 16 januari 2025.
Is het mogelijk om bij de registratie van Horecava ook direct een NS treinticket te kopen
Nee, we bieden geen NS treintickets aan bij registrsatie voor een bezoek aan Horecava. Alles over vervoer naar RAI Amsterdam is te vinden op de Reis & verblijf pagina.
Is mijn toegangsbewijs voor Horecava elke dag geldig?
Ja, het toegangsbewijs voor Horecava is geldig van 13 t/m 16 januari 2025.
Ik heb geen printer, kan mijn e-ticket ook gescand worden?
Ja, e-tickets zijn bij de entree ook te scannen vanaf een smartphone. E-tickets hebben ook onze voorkeur in verband met het milieu.
Ik heb een uitnodigingskaart ontvangen. Is dit mijn ticket?
Nee, de uitnodigingskaart is geen ticket.
Bevestig de uitnodigingskaart online op Horecava met de code op op uitnodiging. Een bevestiging en e-ticket wordt per e-mail verstuurd.
Wat is de geldigheidsduur van mijn toegangsbadge/ticket?
Op vertoon van een geldig identiteitsbewijs bij de entree kan met het persoonlijke ticket de beurs meerdere dagen bezocht worden. De toegangsbadge is niet overdraagbaar en de ID-gegevens moeten overeenkomen met de gegevens op de badge/ticket.
Let op: de barcode wordt geblokkeerd na uitgifte van de badge en kan niet gekopieerd worden.
Staat jouw vraag er niet bij?
Mocht er een vraag niet bij staan en de registratie lukt niet, mail dan naar registration@rai.nl. Vanwege drukte kan het voorkomen dat er wat langer dan gebruikelijk gewacht moet worden op een reactie.