De horeca is momenteel een van de meest uitdagende en veeleisende industrieën, maar voor de opkomende generatie die zich aanbiedt in de horeca biedt het ook ongeëvenaarde kansen om vaardigheden te ontwikkelen en je carrière te boosten. De horeca en beleving is mensenwerk. Dat betekent dat je moet weten hoe je met mensen moet communiceren, teamwork kan bevorderen, overzicht moet houden en klachten moet oplossen. Deze vaardigheden zijn niet alleen nuttig op het werk, maar ook voor je eigen persoonlijke ontwikkeling.
Ben jij na het lezen van onderstaand artikel benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Boek dan een gratis 30 minuten consult met een van onze experts om besteding en beleving te verhogen in jouw horecazaak! Krijg waardevolle informatie waarmee je direct de besteding en beleving verhoogt.
“Waarom het wiel opnieuw uitvinden als wij dit al jaren lang voor vele horecazaken doen?”
Het doel van elk bedrijf in de horeca-industrie is om gasten te verwennen en te verrassen door hun verwachtingen te overtreffen en hen een blijvende herinnering mee te geven. Maar hoe zorg je ervoor dat je medewerkers zich even goed verzorgd voelen als jouw gasten? Juist nu met de schaarste op de arbeidsmarkt is het belangrijk om te investeren in medewerkersontwikkeling en hen te trainen en op te leiden. Dit kan door middel van de gewoonlijke producttrainingen, maar ook door het aanbieden van specialisatie-trainingen die nog beter aansluiten bij de praktijk en de huidige generatie. Om te beginnen hebben nieuwe werknemers bepaalde trainingen nodig om de juiste kennis op te doen, maar er is altijd meer te leren dan alleen de basis. Heb jij de tijd genomen om hier een goed plan voor op te stellen?
Om de horeca-ondernemers te ondersteunen zijn er een tal van digitale oplossingen en instrumenten aanwezig die hen kunnen helpen bij de gastbeleving en de prestaties van hun team kunnen verbeteren. Digitale oplossingen kunnen helpen bij het realiseren van de ultieme gastbeleving. Hiermee kan je ook het gastvrijheid niveau van je team meten, gastbeleving bijhouden en snel reageren bij positieve of negatieve reviews.
Wij zijn in dit gat gedoken en bieden zelf een aantal handige tools, instrumenten en oplossingen. Als we ze zelf niet kunnen ontwikkelen of leveren dan zorgen we ervoor dat anderen dit wel kunnen. Om direct een aanname weg te nemen bij de sceptische lezers die zijn blijven hangen in de jaren 90. Digitale oplossingen zijn verrassend betaalbaar!
Stel je voor: Je kan meten hoe gastvrij je team is door middel van waardevolle statistieken. Een overzicht van de gastbeleving gemeten door mystery visits die je in een handig dashboard kan overzien. Een combinatie van dat oerinstinct en digitale oplossingen gaat jou verder helpen in omzetverhoging en de ultieme gastbeleving keer op keer, dag in dag uit leveren.
Wist jij dit? De Nederlandse overheid moedigt (horeca)ondernemers aan om te blijven investeren in medewerkersontwikkeling door de beschikbaarstelling van de SLIM-subsidie ter hoogte van 50 miljoen euro. Deze regeling is speciaal bedoeld om medewerkers te helpen zich verder te ontwikkelen binnen jouw organisatie en de toekomst van de horeca-industrie te verbeteren. Wil je meer weten over subsidiemogelijkheden neem dan ook even een kijkje op;
https://www.gastvrijheidscoach.nl/subsidies/